Isnin, 28 Mac 2011

Bertanya Khabar..hello,hello,hello

Assalamulaikum apa khabar sahabat-sahabat di harap sehat lah hendaknya yer.Ok posting saya pada kali ini berkaitan dengan bertanya khabar....hello,hello,hello.

Mudah cukup mudah sajer kalau nak bertanya khabar ni,picit dan dial ajer no hp tu hello assalamulaikum.....bla bla bla dan bla.Namun walaupun nampak senang kan tapi ada jugak yang meanggapnya susah sebab kan bz kerja,susah takder masa,dunia dah canggi,takder susahnya pun 

Bertanya Khabar juga menyebabkan sesorang itu berasa diri mereka di hargai,ye la kan lama dah tak jumpa,jadi gunakan medium yang ada sebaiknya untuk berhubung

Kalau yang berada berjauhan dengan keluarga tu hello-hello lah mak kat kg yer,tak lah rindu sangat mak tu.Sebz mana pun kita kena hello-hello lah yer terutamanya pada mak kita selagi masih ada

Kalau yang dah berkeluarga tu hello-hello lah isteri,isteri pasti cair punya hasbund dia call,kalau ada anak tanya khabar anak,hello-hello anak papa hehehe

kakulators:Hello-hello sampai bil telefon melambung tinggi,baik jangan hello-hello kalau jadi mcm tu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...