Khamis, 31 Mac 2011

Makan tengah malam

Saya sering kali makan tengah malam sebab lapar lah apa lagi,jam menunjukan tepat puku 1 pagi,wah2 sedapnya masih ada kat kedai lagi sambil tengok cerita indon.Cerita nagis-nagis ajer tak habis-habis benci aku

Tengok keadaan di  kedai tak ramai orang malam ni,keadaan cuaca yang tidak megizinkan,air hujan  penuh bertangkung di dalam kedai,ermm lantak lah janji dapat makan air hujan sahaja tu bukana apa pun.Malam perkena nasik goreng sama telur mata nyum-nyum sedapnya.

Masa nak keluar pergi  kedai tadi sempat lagi call ayang saya  yang berada nuh jauh kat oversea KL nuh,tak tido lagi tanya saya,katanya tak panas sayang.Wah-wah sayang yer,ermmmm

Sampai sahaja kat kedai duduk,kak bagi saya nasik goreng satu,tanpa di sebut akak tu dah tahu saya nak minum apa.Air apa ?Air cincau suam ajer .Teruskan menonton cerita Indon tadi,his kenapa heroin ni asyik nagis-nagis putus cinta ker apa kehalnya,nyum sedap makan nasi goreng malam ni

Tak lama lagi rasa tak dapat lah macam mana sebab dah nak berbini berkahwin dah,aktiviti malam mungkin akan di kurangkan

Kakulators:nak bawak sekali bini makan hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...