Khamis, 31 Mac 2011

31/03/2011 Berada di Kota Bharu

Assalamulaikum....hai2 semua followers dan para pembaca,saya sekarang berada di KB kat Kelantan,singgah kejap kat cc entah nama apa pu saya tak tahu.Tujuan saya datang ni pun pasal tunag saya yang suruh sebab besok nak pilih cincin

Lama dah saya tak datang semenjak habis belajar ni,datang sahaja dah banyak berubah rupanya.Bangunan pun banyak yang dan tumbuh macan goreng pisang panas ajer yang baru panas.Nah tu di saper kata kelantan @kelate ni tidak membangunkan.Kamera Plak tertinggal kat umah sewa kalau tak malam ni leh ambik gambar

Jam di sisi sebelah kanan komputer menunjukan jam 10.36 mlm awal lagi nih perut pun dah lama lapar,nak makan kat mana yer ?natilah jumpa lah tu tempat makanan best hehehe

Korang mesti nak tahu kan di pantai timur ni kelantan lah satu-satu negeri yang bahan makannya murah,tak caya datang lah bujet rm 40 cukup untuk sehari berjalan,bukan nak promok yer ok followers kita sambung nanti saya cerita lagi........


kakulators:esok ambik gambar masuk kat sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...