Selasa, 29 Mac 2011

Cucuk duit Vs Simpan duit

Hari ni saya pergi ke mesin atm BSN  berhampiran balai polis sunyi ajer mana pergi orang nih biasa kena beratur panjang,tgk pada jam dah dekat pukul 7 petang patut ler orang tak ramai dah senja rupanya
.
jeng-jeng kelaur acsess kad duit berjenama Maybank hehehe Cucuk duit sikit buat belanja.ermm belanja-belanja ajer yang tahu simpan tak pernah ambik tahu,tarbiat macam ni mintak jauh lah takkan sampai ketua ni macam ni kan

His lambatnya orang kat depan tu ambik duit ni,saya dah lewat ni,apasal lambat sangat,bila tiba giliran saya huhuhu patut la mesin atm ni lambat rupanya fuction dia yang tak elok.Servis lah orang ramai nak guna nih 


Bujet nak simpan sikit duit tu tapi tak jadi huhuhu,sebenarnya kita perlu buat simpanan dari sekarang kerana kita tidak tahu apa yang akan jadi di masa depan,sekurang-kurangnya simpanan itu dapat membantu kita kan

sampai kat rumah pun tadi dah lewat,terus  makan......

Kakulators:ader lah buat saving sikit...

2 ulasan:

  1. salam ziarah..
    simpan.. jangan x simpan.. simpan sikit2, lama2 jd bukit :)

    BalasPadam
  2. yer betul tu simpan lah walaupun sedikit

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...