Kenapa jadi begini?

Assalamulaikum selamat malam rakan pembaca...

Ketika saya menulis ni,suasana di dalam kedai agak teratur dengan mereka yang sedang melayari internet.Pada malam ni hati rasa sangat berdebar dan sakit dada semacam kena kejutan elektrik sahaja.

Kenapa ianya berlaku,mungkin Maha Pecipta memberi peringatan kepada saya,bahawa masanya hampir tiba jua.Pada malam ni juga ayah saya megalami deman,pandagannya memjadi gelap
.
Kenapa ni ayah,tanya adik saya yang bongsu,Sekali lagi hati saya berdebar,pada waktu itu saya hendak turun dari rumah untuk menghantar adik bongsu ke kelas malam.Adik kenapa lambat sangat tu,semua yang berada di rumah semua berdiri memerhatikan ayah

Adik kenapa lambat tu,cepat sikit kata ku lagi,jam di dinding sudah menunjukan tepat pukul 8.00 malam,Pada waktu ini biasanya saya sudah membuka kedai.Kenapa?sebb sudah di jadulkan bahawa saya perlu membuka kedai waktu itu

Sudah 3 kali di beri peringatan oleh Nya,pada waktu itu ketika saya dan adik lelaki saya pergi membeli barang untuk kedai,tiba-tiba di rempuh oleh kereta dari arah kanan,bengkak kaki kanan

yang kedua waktu itu jam 8 malam wkatu malaysia timur,saya bawak motor waktu itu melalui jalan semerak menuju ke pasir putih,di persimpangan jalan tiba-tiba kucing melintas,saya ni jenis tak boleh tengok binatang nak kena langgar mesti nak menoleh,tiba-tiba selepas itu sedar tak sedar saya terlanggar belakang kereta orang

yang ketika semasa di dalam pejalanan ke kedai,keadaan jalan pada waktu itu sungguh sibuk,saya tanpa berfikir panjang membawa motor dari arah bertentangan dengan tiba-tiba kereta terbabas dari laluannya nyaris2 tak kena langgar.Alhamdulillah


P/s:Kita akan kembali jua pada Yang Maha Esa,jadi ingat-ingat lah

Ulasan