Ahad, 20 Mac 2011

Suka dengan GomoFm

Saya selalu sahaja lepak di GomoFm di kala malam,ketika sebelum tido tu tegur-tegur dj Gomo Fm dan kawan-kawan lain,gomo sampai berbuih,

Adalah seorang dua Dj yang kelakar tu Dj Embun dan Dj Miss.Saya pun tak tahu lah macam mana saya boleh bertepek dengan radio tu,sebelum ni saya tak berapa minat sangat dengan radio internet ni.Oh rupa nya ada satu istimewa bagi saya iaitu selain para djnya yang agak gila-gila tu gomo fm ni seolah-olah stesen radio biasa yang kita dengar

Disamping itu jugak kan,ruangan chater box yang di sediakan jugak sungguh memghiburkan hati mana tidaknya  dapat borak-borak sambil dengar lagu


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...