Sabtu, 19 Mac 2011

Zaman Kecik Kaku lator

Bila ma cerita kat saya kan,pasal saya waktu umur 4 bulan,saya terkejut,sebab tengok pada gambar betul ke aku ni,kata awek saya saya ada lengan catton kelasi kapal tu,apa nama tu popa lantak lah nama apa pun,awek saya siap ketawa lagi,dia kata nak tunjuk pada ma dia
.Aduh malu dem,namun di sebalik gambar tersebut terselit satu kisah,ma saya bercerita pada saya masa saya umur 4 bulan saya kuat makan


Makan apa?

Makan Nestum 6 tin,fulamak banyaknya,patut lah lengan macam tu,hehe.Alhamdulillah pada hari ini saya bersyukur sangat pada Maha Esa,kerana masih lagi di beri nafas untuk terus hidup.Saya memdapat pendidikan awal di sekolah PASTI pengkalan Nyireh Besut Terengganu,dan meneruskan sesi persekolah di Sekolah Kebangsaan Kampong Raja

Ini lah Gambar sewaktu saya berumur 4 bulan,ma saya masih memyimpan kemas gambar ni,katanya sayang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...