Lawatan ke kolam ikan siakap (satu projek satu misi)

Rehat sekejap di kedai,bukak sahaja komputer mesti masuk forum cari gold banyak infomasi berguna di dalam tu dan ramai jugak lah yang sedang rancak berborak dan membuka pelbagai isu,cari gold ni lebih kepada forex tengok-tengok mana yang patut lepas tu terima panggilan dari kawan,katanya nak tunjuk sesuatu

Saya pun balik dulu ke rumah sebab nak bukak hadiah bungkusan hadiah yang baru sampai,bila bukak tengok-tengok bahulu inti yang baru saya oder tempoh hari best ni,baca doa dulu nak makan tu yer.heheh

selepas selesai saya menunggu kawan saya sampai ke rumah,sempat lagi saya pusing sekiling rumah saya tu,tak sempat nak keliling rumah kawan saya pun dah sampai,saya apa lagi terus sahaja start moto kesayangan saya tu






kawan saya cakap kita perlu membersihkan kawasan kolam ikan siakap tu dulu,ooooo kena bersih dulu ingatkan dah ader ikan kat dalam tu,nama sahaja kolam ikan siakap hehe ikanya takder pun.


20 minit kemudian saya,kawan saya dan si pembesih kolam pun sampai melihat keadaan sekeliling kolam,wah siap ader rumah hotel tumpangan lagi nih.Tanpa membuang masa pembersih kolam mung mengeluarkan mesin pemotong rumputnya erm bermula lah acara membersih di kolam itu.Jam menunjukan tepat pukul 11.59 pagi saya nak bukak kedai plak nih


saya pun berlalu pergi meninggalkan mereka berdua


kakulators:Alhamdulillah semoga projek ikan siakap ini berjaya

Ulasan