Ahad, 12 Jun 2011

Adik oh Adik......

Assalamulaikum
hai2 follower dan para pengunjung sekalian,nampak gayanya blog kakulators sentiasa ada update terbaru untuk santapan semua,alhamdulillah yer dan terima kasih kepada yang menyokong blog kakulators.Ok tajuk kita kali ini adalah Adik oh Adik.

Setiap orang mesti mempunyai adik beradik kan?kalau anak tunggal tu,mesti baik dengan adik sepupu betul tak?jadi kita sebagai abang atau kakak selalu sahaja di dampingi oleh si adik ini.Kakak boleh tolong adik tak,adik tak paham lah soklan ni kak,sambil mengaru kepala yang tidak gatal,si kakak pun dengan memaniskan senyuman ajar lah si adik tu,kak adik tak paham lagi lah....perasaan lain macam dah timbul dah sebab kakak pun ada kerja juga nak buat,sabar aja lah.Adik buat lah sendiri kakak banyak kerja nih,nah kan dah kena si adik nih

Sebenarnya,kita sepatutnya mengajar adik supaya menyelesaikan terlebih kerja sekolah itu,ada sesetengah orang tu terus sahaja bagi jawapan pada adik,maka timbulah ketidak kefahaman dalam diri adik dalam menyelesaikan kerja sekolahnya.

Adik oh adik

Ada setegah kes itu,adik kita kotorkan buku kita,adikkkkkkkkkk naper buat buku abang macam ni,lempangkan,ni macam mana abang nak jawapan dengan cikgu abang nih,aduhhhhhhh

Sila kemaskan dulu buku kita,kalau tak nak adik kita kotorkan buku kita tu .




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...