Khamis, 1 Mac 2012

Tak ambil kisah ......

Agak kusam juga blog ini...makluma lah saya sudah jarang menjamah blog ini,pada kali ini saya ingin menulis berkaitan dengan Tak Kisah,saya tidak kisah apa korang pikir sebenarnya....

Bila masa bersama selalunya indah,bunga tahi ayam bila di beri pun di katanya wargi,bila dah masa bermasalah tupedo di beri,alahai nasib....

Indahnya tutur kata bila berjumpa,ibarat tak keluar langsuang kata-kata,makcik saya nak  ambil anak makcik keluar indahnya pujukan ko ingat kita ni tinggal kat amerika ?

Bila nasihat yang datang ke cuping telinga selalunya tidak ambil kisah,nasihat apa barang nasihat kubur masing-masing,ini keluarga aku apa hal kor nak ambil kisah.Sudah kemaruk bercinta bergitulah ada tu nasihat ibubapa tidak di entahkan juga

Yang bertambah naik lemaknya anak-anak bila ibubapa membiarkan anaknya tanpa mengawasan yerlahkan ko dah besar panjang kan

Tumpang sekakilah dengan anak pergi konset.Apa salahnya ajak anak tu pergi tempat Ustaz azhar Idrus ker ?

Ko apa hal membebel nih macamlah ko tu baek sangat,
Aku tak ambil kisah kat ko sebenarnya,aku cuma nasihat sahaja

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...