Fenomena Instagram Melanda Peniaga Di Malaysia


Fenomena Instgram Melanda Peniaga Di Malaysia ?Semasa di awal kemunculan Instagram ,saya pernah cuma mendaftar,tak silap saya penghujung tahun 2015 ,maaf kalau saya tersilap tahun kemunculan Instagram ,maklumlah tak ambil port sangat.Dengan Ilmu yang takder langsung pasal Instagram saya cuba daftar ,hantar 3 keping sahaja gambar ,lepas tu stop terus sebab langsung tak paham pasal Instagram .Selepas itu saya terus menyepi dari Instagram

Entah macam mana pada awal bulan march 2016 ,saya kembali aktif menggunakan Instagram .Sebelum itu saya ada terbaca berberapa otai IM menceritakan secara asas bagaimana melakukan jualan produk di dalam Instagram ,wah satu medium pemasaran yang baru dan sebagai peniaga tidak boleh padang sebelah mata medium pemasaran baru ini

Saya menjangkakan Instgram akan menjadi pilihan medium pemasaran yang utama selepas Facebook Ads ,ini kerana trend pengguna Instagram sentiasa menaik(jangkaan saya sahaja).

Artis pun dah ramai guna,dan mereka juga membuka ruang untuk perniaga menyewa ruang Instagram mereka .

Kepantasan teknologi seiring dengan pengedaran masa .

Ulasan