Smart Viral Oleh Teliport Dot Net bakal di lancarkan pada 1/5/2016??






Portal Smart Viral merupakan sebuah koding canggih yang telah dikembangkan dengan professional sehingga menjadi sebuah aplikasi Automatik yang mampu membuat sebaran secara viral /iklan/text/gambar/video anda secara terus menerus tanpa anda log-in ke akaun facebook, kerana script ini bekerja dari server yang selalu uptime. Berbeza dengan tools-tools atau software yang tersebar di internet yang hanya bekerja pada laptop/komputer  yang mana akan menggangu kerja dan membazirkan bandwidth internet (kuota) anda.

Dizaman serba moden segala perkara hendaklah di lakukan  secara cepat dan pantas, Tidak mahu ketinggalan dengan perkembangan global, Teliport Dot Net  memwujudkan kepada  anda sebuah Portal Smart Viral, berfungsi sebagai satu sistem sebaran kesemua rangkaian media social seperti facebook, twitter, instagram, dll. Dengan hanya satu post sahaja.

Bayangkan jika facebook anda sudah join 500 group 1 group purata mempunya 10,000 ahli, maka anda sudah mempromosikan iklan kepada 500,000 ahli dengan sekali klik sahaja. Dengan kata lain bukan sekali sahaja posting akan dilakukan, tetapi portal viral akan selalu berjalan non stop  mengikut ketetapan yang anda buat, bayangkan jika sehari anda set untuk 10 pusingan maka
500,000 posting x 10 pusingan sehari = 5,000,000
Belum dikira semingu sebulan dll.. wowww!!!
Bagaimana anda ingin memiliki sistem ini,nantikan update seterusnya dari Faizulshop dot net

Ulasan