Terima kasih Bos

Pada hari ini genap setahun,saya sudah berhenti kerja makan gaji,yer la sebab berhenti kerja tu untuk memberi tumpuan pada perniagaan kedai online saya.

Pada pagi ini saya pergi ke bank sekejap untuk bank-in modal pusingan kedai kawan saya,dan juga bayar sewa kedai di Pejabat Majlis Dearah Besut,suasana pada pagi ini merdung.

Melalui jalan besar Kota putera kelihatan  Bangunan Kerajaan 4 tingkat,iaitu Wisma Persekutuan Besut Terengganu,dimana disini lah tempat kerja saya dulu.Terima kasih Bos kerana memberi saya pengalaman yang berharga tentang pegurusan kerja yang baik





Saya berhenti sekjap di persimpangan jalam dan megambil gambar bangunan ini tadi,banyak dah perubah kalau tengok pada gambar ini selepas itu saya meneruskan pejalanan ke tempat yang di tuju Maybank cawangan Jertih



Keadaan traffik di jalan besar Kotaputera


Kakulator:Kerja sendiri pun kena ada displin jugak

Ulasan