Super MOON

Pada entri kali ini ,saya ingin megupas sedikit berkenaan bulan,bulan apa bila kita tengok sungguh indah di kala malam.1 minggu yang lepas saya di beri tahu oleh awek saya bahawa bulan semakin dekat dengan bumi.Eh betul ker ?

Saya pun membuat sedikit percariaan dan memintak tolong pak google..klik punya klik ..taip punya taip..tersenarai lah berberapa tajuk Yang di depan nya bertulis SUPERMOON.Sunguh menarik ni,ujar saya

Saya sendiri pernah melihat bulan memgambang wah,seoalah-olah rasa nak menuju ke bulan tersebut.

Tadi selepas saya chatter di gomofm,saya sempat mejenguk ke luar melihat,kalau-kalau supermoon muncul,mana tahukan ?




saya ni kalau nak bagi ulasan ni tak pandai sangat,so sila tgk di bawah baca sendiri paper the star tu yer,Pesan saya sebagai orang Islam ingat-ingat dan berpesan-pesan sebelum terlambat

Boleh rujuk sini 
http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2011/3/15/nation/8270079&sec=nation

 Sesungguhnya ALLAH Maha Berkuasa diatas segala kejadiaan

Ulasan