Searh Enjin Comodo Dragon.....Jom cuba

Susah betul nak buka Mozila ni.... Tiap kali saya klik nak buka Mozila pasti tidak dapat,ushar punya ushar dalam hippo file saya terjumpa dengan Satu searh Enjin yang bernama Comodo Dragon yang mana Searh Enjin sangat ringan dan pantas dari pada Chrome dan mozila

Pada mulanya saya ingat pemainan game comodo yang di sediakan untuk kanak-kanak,ternyata sangkaan saya meleset 100%.Apabila saya membaca keterangan yang berikan tanpa membuang masa saya terus install di laptop.

Konsep yang diguna pakai oleh searh engin ini bagi saya sama sahaja dengan google chrome,mungkin sedikit masa lagi Comodo Dragon akan mengantikan google Chrome dan Mozila,

Dibawah ini saya tunjukan berberapa Screen short berkaitan dengan Comodo Dragon,bagi saya ini merupakan pilihan terbaik untuk kita bertukar searh engin sekiranya berlaku dropdown searh enjin yang biasa kita gunakan

p/s:Biawak comodo tidak ada di negara kita....


Ulasan