Onexox Black tidak burn sekiranya tidak digunakan





Pakej B10 ini  lebih kurang sama dengan pekej prepaid biasa atau pospaid telco yang lain. Pembayaran bil hanyalah  rm10 sahaja. Dengan nilai RM10 anda akan mendapat 1gb high speed data dan 20 minit panggilan ke semua rangkaian. Kalau data tidak memcukupi,anda  boleh tambah nilai , add on data atau langgan data promosi happy hour.

Bezanya dengan prepaid telco lain:-

1) Data, minit panggilan yang tidak  habis digunakan dalam tempoh  sebulan, dibawa ke  bulan berikutnya.

Contoh situasi:-

Anda mendaftar pekej B10. Anda mendapat 1gb 20 min panggilan.Dalam  tempoh sebulan, anda cuma gunakan 0.5gb data dan 10 minit panggilan, bulan berikutnya anda masih menerima 1gb 20min,data dan  panggilan yang baru. Dicampur dengan baki data dan minit panggilan yang berbaki pada bulan lepas , jumlah kuota data dan panggilan semasa  anda ialah  1.5gb dan minit panggilan  adalah 30 minit.Jimat bukan ?

Sekiranya anda kehabisan data. Anda boleh melanggan   data happy hour melalui menu *150#

2) Lambat tambah nilai atau bayar bil sebulan tidak ada caj bayaran lewat di kenakan , talian masih lagi aktif dan boleh digunakan untuk  data dan Panggilan . sekiranya 2 bulan tidak membayar bil talian  masih lagi aktif. Sehinggalah  3 bulan tiada lagi bayaran  line akan menjadi  barred.

3) Insentif  User Get User diberikan sebanyak  6% sekiranya anda memperkenlakan rakan-rakan yang berminat dengan Onexox Black B10 ini . Kalau rm10 dapat Rm0.60sen setiap bulan. Sekiranya 20 orang,anda sudah mendapat  rm12.Bil handphone anda sendiri pun sudah lepas

Sekarang syarikat menawarkan tanpa perlu bayar apa-apa untuk mendaftar jadi pengguna onexox black B10. Bawa kad pengenalan je. Bulan depan baru top up RM10. Sebelum ni kena advance payment rm10.

4)Data yang tidak digunakan hanya boleh di simpan hanya setakat 100gb sahaja,

Untuk menjadi pengedar pula ,syaratnya adalah minima langgan B39 

hubungi Dealer Dysd21042

whatapps zulkifli mohamad

Ulasan