Kelebihan simpan wang di tabung haji(TH)

Assalamulaikum dan salam sejahtera,sudah lama saya tidak update blog ini memadangkan terlalu bz dengan kerja seharian sebagai Juruteknik di Resort,

Baru-baru ini pihak Lembaga Tabung haji Cawangan Pasir Puteh telah membuka kaunter untuk memudahkan para perkerja resort membuka akaun tabung haji mereka.Caj permulaan untuk membuka akaun di Tabung Haji adalah serendah Rm2 sahaja.

Saya tertanya-tanya apakah teras perniagaan yang di jalankan oleh pihak tabung haji?Persoalan saya terjawab akhir apabila saya sendiri pergi menyimpan di Cawangan Tabung Haji yang berdekat

Tabung Haji mempunyai rangkaian-rangkaian Hotel di Mekkah dan di dalam negara,dimana agihan pelandaskan syariat dijalankan untuk membahagi-bahagikan keuntungan kepada para pemyimpan.Maka tidak hairan adik saya mendapat keuntungan hasil menyimpan melalui TH

Ulasan